راهنمای سامانه "ثبت من"

۱۰ تیر ۱۴۰۱ | ۱۷:۱۳ کد : ۲۰۲۹۷ اخبار عمومی
تعداد بازدید:۱۶۱

سامانه ثبت من my.ssaa.ir، با عنوان درگاه یکپارچه خدمات الکترونیکی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، همانگونه که از نام آن، مشخص است، سامانه ای است که ارائه دهنده خدمات الکترونیکی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، به صورت یکپارچه و در قالب یک سامانه واحد، می باشد. به این ترتیب، مراجعین به سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و اداره های تابعه آن، می توانند با ورود به این سایت، طیف گسترده ای از خدمات ثبت اسناد و ثبت املاک را به شکل غیرحضوری و اینترنتی دریافت نموده و در عین حال، در وقت و هزینه خود صرفه جویی نمایند.

پیش شرط استفاده از امکانات سامانه مذکور، ثبت نام در سایت my.ssaa.ir و ورود به سایت مذکور می باشد. از آنجا که این سامانه، طیف گسترده ای از امکانات مرتبط با خدمات ثبت اسناد و املاک را در اختیار کاربران خود قرار می دهد، امکانات سایت شامل موارد زیر می باشد:

۱. بخش املاک و کاداستر
۲. بخش اسناد رسمی
۳. بخش ازدواج و طلاق
۴. بخش اجرای اسناد رسمی
۵. بخش ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری
۶. بخش مالکیت معنوی
۷. بخش اشخاص حقوقی
۸. بخش شکایات
۹. بخش نوبت دهی و…

جهت هرگونه راهنمایی از طریق پیغام اتوماسیون اداری و یا تماس با شماره تلفن های مدیریت امور حقوقی، قراردادها و رسیدگی به شکایات تماس حاصل نمایید.

کلید واژه ها: سامانه ثبت من سازمان ثبت اسناد و املاک کشور درگاه یکپارچه خدمات الکترونیکی سازمان ثبت اسناد و املاک کشور my.ssaa.ir مدیریت امور حقوقی، قراردادها و رسیدگی به شکایات


نظر شما :