رونمایی از سامانه «سند من»
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کانون سردفتران و دفتریاران، سامانه «سندمن» کاری از واحد فن آوری اطلاعات کانون سردفتران و دفتریاران با حضور حسن بابایی رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و علی خندانی رئیس کانون سردفتران و دفتریاران رسماً رونمایی شد.
متقاضی از طریق سامانه سند من، بدون مراجعه حضوری، درخواست تنظیم سند رسمی خود را ثبت کرده و در هر لحظه امکان پیگیری و اطلاع از آخرین وضعیت تنظیم سند برای وی وجود دارد. تمامی مدارک و اطلاعات مورد نیاز برای تنظیم سند از طریق این سامانه و به صورت الکترونیک ارائه می شود. با استفاده از این سامانه، پیش نویس سند برای متقاضی ارسال و تایید وی اخذ می شود.
**امکانات سامانه «سند من»
۱) امکان درخواست تنظیم سند رسمی و ارسال مدارک مورد نیاز
۲) مکانیابی و امکان جستجوی دفاتر بر روی نقشه
۳) یافتن نزدیکترین دفترخانه
۴) امکان نمایش دفاتر با وضعیت ترافیک کاری
۵) سقف حق التحریر آزاد
۶) درخواست و انجام فتوکپی برابر اصل
۷) امکان تعیین وقت تنظیم اسناد یا مشاوره رایگان
۸) امکان ثبت شکایت الکترونیکی از دفاتر اسناد رسمی
۹) امکان پیگیری و اطلاع از آخرین وضعیت تنظیم سند
نظر شما :