لزوم اخذ تعهدنامه در خصوص اموال دانشجویان به هنگام واگذاری خوابگاه دانشجویی

۱۵ مرداد ۱۴۰۱ | ۲۳:۱۹ کد : ۲۰۴۲۰ اخبار مدیریت
تعداد بازدید:۲۸۹
بنا به درخواست مدیرت امور حقوقی، قراردادها و پاسخگویی به شکایات دانشگاه کاشان، معاون حقوقی و امور مجلس وزارت علوم، تحقیقات و فناوری طی بخشنامه ای خطاب به کلیه دانشگاه ها، لزوم اخذ تعهدنامه در خصوص اموال دانشجویان به هنگام واگذاری خوابگاه دانشجویی را اعلام نموده است.
لزوم اخذ تعهدنامه در خصوص اموال دانشجویان به هنگام واگذاری خوابگاه دانشجویی

عدم تعیین تکلیف اموال به جامانده در خوابگاه های دانشجویی دانشگاه کاشان از سوی دانشجویان، که در دوران شیوع ویروس کووید -۱۹ و آموزش مجازی افزایش چشمگیری داشته است؛ چالش هایی را برای حوزه دانشجویی دانشگاه کاشان موجب شده بود. از جمله این موضوع که دانشگاه هیچگونه فضای خالی به منظور نگهداری از اموال مذکور نداشته و تاکنون نسبت به دپوی آن در محل خوابگاه ها اقدام نموده است و این خود فارغ از اشغال فضای خوابگاهی، منجر به بروز مسائل و مشکلات عدیده ی بهداشتی گردیده و از طرفی نگهداری اموال موصوف برای دانشگاه، هزینه بر می باشد. دراین راستا حوزۀ مدیریت حقوقی دانشگاه کاشان در خصوص اموال به جامانده از دانشجویان و دانش آموختگان مراتب را از دادستان محترم شهرستان پیگیری و تعیین تکلیف نموده است و همزمان طی ارسال مکاتبه ای برای معاون حقوقی و امور مجلس وزارت عتف خواستار ارائه راهکار دائمی و رفع نقص مقررات در این موضوع شده؛ که خوشبختانه موضوع در عداد توجه و رسیدگی مقام بالادستی قرار گرفته و ماحصل آن بازخورد مثبت معاون وزیر محترم به منظور رفع برخی ابهامات مرتبط با موضوع بوده است. لذا عطف به درخواست دانشگاه کاشان، طی صدور بخشنامه ای خطاب به کلیه دانشگاه ها، لزوم اخذ تعهدنامه در خصوص اموال دانشجویان به هنگام واگذاری خوابگاه دانشجویی را اعلام نموده است.

لازم به ذکر است برای دریافت این تعهدنامه به منوی "مقررات راجع به امور دانشجویان" یا منوی "امور حقوقی و قضایی، پیش نویس اسناد رسمی و تعهدنامه ها" مراجعه فرمایید.


لینک دانلود فایل

کلید واژه ها: خوابگاه دانشجویی تعهدنامه اموال دانشجویان دانشگاه کاشان مدیریت امور حقوقی، قراردادها و رسیدگی به شکایات


نظر شما :